gott, gottigottgott.


sitter här och dricker cola, mmmm. jag vet att jag inte ska, men det struntar jag i, för det är ju så gott.

nu är nästan alla julklapparna klara :) har bara lite kvar att köpa till J också, och till Petra, men sen, sen är jag färdig :)
köpte även hårfärg innan på stan. var inte längesen jag färgade det men det blir så skabbigt så snabbt så var bara tvungen. köpte en ganska ljus färg. men håret blev inte ljust, det blev mörkt. inte jättemörkt men ändå mörkt. men det gör inget. ville ändå färga det mörkare. snart kommer jag säkert färga det riktigt mörkt igen. jag gillar att byta hårfärg ofta. har haft massa olika färger nu. har haft vitt (nästan), grå/lila aktigt, blont, guldigt, ljusbrunt, mörkbrunt,
svart (nästan), rött, och så slingor i lite olika färger. har glömt bort hur min riktiga hårfärg ser ut :P

imorgon är det en stor dag. men det får ni veta då :)



Kommentarer
Postat av: amanda :)

läs gärna min blogg :)

2007-12-04 @ 22:20:24
URL: http://awr.blogg.se
Postat av: hanni

Kolla gärna in den nya bloggen om kändisar & skvaller! :)

2007-12-04 @ 22:22:15
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0