idag är ingen vanlig dag...


 för det är petras födelsedag!! ja nu är denna lilla sötsaken 20 år hon också. välkommen i gänget gumman :)
gå in på http://spettis.blogg.se/  och gratta henne.

image73

och jag har fått nackspärr. och det är riktigt allvarligt denna gången. (har haft det många gånger, men det har inte varit såhär mycket innan.) har så ont att jag inte kan röra huvudet åt vänster, inte det minsta. kan inte slappna av heller i nacken och axlarna för då gör det sjukt ont. så jag går här nu och har huvudet riktat åt höger hela tiden med axlar upp till öronen och småkrökt rygg. ser ut som en gammal käring. och så ska jag snart iväg till körskolan.
aj...

Kommentarer
Postat av: Petra

hihi, gullesnuttan :P

2007-12-05 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0