oh lord.


jobbade till fyra idag. galet stressigt ett tag, var helt själv, tror att jag har gjort massa fel med kassan, typ gett för mycket tillbaka, slagit in fel och dylikt. är sjukt nervös för att det ska vara massa fel. hoppas ju på att jag får jobba mer. var hemma vid typ halv fem. då hade jag inte ätit något på nio timmar. hann inte när jag jobbade. så jag mådde piss när jag kom hem. spydde och svimmade nästan. kände mig full. så det blev ingen träning idag. har fått i mig lite mat nu men vågar knappt äta för känns som jag ska spy då. men mår iaf lite bättre nu. haha, kul att läsa om att jag nästan spyr :P men det är upp till var och en om man vill läsa eller ej. hmmm, något annat att tillägga? nope, inte för tillfället.

ciao.

Kommentarer
Postat av: Jenny

:)

2007-12-14 @ 11:57:47
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Jenny

:)

2007-12-14 @ 11:57:57
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0