rubrik?


julafton var mycket bra iår. den firades på fyra olika sätt. var först med mamma, rolf & syster. sen gick jag, syster & pappa hem till farmor och farfar. sen var jag och J hos hans pappa + familj och hund. sen hade vi klappöppning på kvällskvisten här hemma jag och J. mysigt värre :)

fick massa bra julklappar. orkar inte räkna upp allt men fick bla. presenkort gina tricot 500:-, presentkort väla 500:-, kontanter 1000:-, nya morgontofflor med hello kitty, en berlock till mitt tomas sabo armband som det står Cookie på (ni som känner mig fattar varför jag fick det), mm, mm.

ikväll blir det förfest + utgång med lille pettan. utgången blir om det inte är allför mycket folk som ska in på tivvan vill säga.

det är tisdag idag va? jag är helt yr i dagarna nu. för att dricka och gå ut på en vardag gör mig förvirrad :P


image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0