sjuk. jag?!


sjuk och sjuk. har blivit lite förkyld och har ont i halsen. inte vanligt att jag blir sjuk. bara det inte blir värre... hade varit kul nu innan nyår ju.

varit på stan nu igår och idag. pallar inte lägga upp bilder på det jag köpt. men köpte iaf lite smågrejer jag behövde igår på H&M, hade 250:- bonuscheck ;) och idag köpte jag en skjortklänning på rean på Carlings, 199:- istället för 499:-. snygg är den :)

bara skit på tv ikväll. så jäkla trist. och vi har inte orkat gå och hyra film för J känner sig inte heller helt frisk. så vi får väll se på någon film vi har här hemma. fastän vi har sett dem typ tusen gånger :P

trevlig kväll alla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0