att våga.


ja det finns mycket man måste våga göra här i livet för att komma någon vart. just nu så måste jag våga ge mig på något som är ganska stort. nämligen att börja på en utbildning. jag vet vad det är jag vill göra och jag har pengar till det. jag ska bara våga börja utbildningen. jag ser det som en investering i en bättre arbetsframtid, och en väg till ett roligt jobb. men, och nu kommer det ett men.... tänk om jag inte får något jobb efter utbildningen? det är därför jag inte riktigt vågar ge mig in på det här. men jag vill verkligen. får tänka på det lite mer och höra efter riktigt noggrant.

för er som undrar så är det Make Up Artist jag vill utbilda mig till. någon som gått en sådan utbildning och kanske vill ge mig lite tips?

image48

Kommentarer
Postat av: S

Mist är en super bra makeup ställe att börjar på.
Har många vänner som utbildade sig där, och alla dem har fått bra jobb inom makeup-artist.
Kostar dock pengar, men det är det nog värt det.

2007-11-10 @ 20:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0