en bra söndag.


aaa, idag har jag gillat att det varit söndag.
var på ki-yoga med petra idag för första gången. mysigt var det. kommer garanterat gå på det fler gånger.
när jag kom hem så diskade jag vårt berg av disk. sen tvättade vi. vi gick och handlade. vi satte upp en tavla. på våran betongvägg. det tog tid. men resultatet blev skitbra. vi röjde satans här hemma. städade i skåp, slängde och satte ner saker i källaren. och nu har jag äntligen satt upp stjärnan i fönstret. så nu är det lite julstämning här hemma.

var på Ikea igår igen med petra :P jag köpte en ram och ett bord. och petra köpte en tavla och lite glas och så.
sen på kvällen kom my hem till oss. vi lagade god mat och så kollade vi på Råttatouille (eller hur det stavas) för mamma hade köpt den i Bangkok.

nu vet jag inte vad jag ska göra. är sugen på att städa lite mer här hemma men känns kanske lite sent för det nu.

men ha en bra kväll allihopa.

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0