en liten uppdatering.


gick upp kvart över åtta idag. har inte gått upp så tidigt på flera månader så jag var galet trött. men masade mig upp ändå för skulle hem till mamma och skriva ut Cv:n. men cp-skrivaren ville inte funka så jag fick skriva ett för hand. för jag har nämligen ett jobb på g. så jag gick dit och lämande in det. sen gick jag till körskolan. sen gick jag ner till stan igen och tog ut pengar och satte in dem på mitt konto. efter det gick jag och hämtade ett paket som kommit. sen tog jag bussen hem. fått mycket motion idag för att jag gått så mycket :) men nu är jag så trött så jag funderar på att sova en stund. ska träna ikväll så måste vara pigg då.

ikväll är det Heroes. yes.

jag och J har bestämt oss för att absolut inte äta något i onyttighetsväg på vardagarna. om vi gör det får vi lägga fem kronor i en burk som straff som vi kallar "fettoburken". men jag föll för frestelsen innan och köpte en lussebulle. men det var det värt. för fan va gott det var :D

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0