amitiösa jag.


varit riktigt duktig idag. det första duktiga var, att jag bytade mina högtalare till datorn. dom hade gått sönder så jag gick till butiken med dem. ville ha pengarna tillbaka eller byta dem. men det gick knappt. för man skulle ha lådan. vem fan sparar på lådor till allt man köper? om man gör det så har man ju till slut fullt med lådor där hemma. iaf. till slut så gick det. så jag bytade upp dem, och la till lite mer pengar. så nu har jag ett par skitbra.


image25



och nu ikväll så var jag, petra och lisen på ett joggingpass med friskis i pålsjö skog. riktigt jobbigt var det men jag klarade det. duktigt det också.

nu börjar snart Heroes. äntligen! onsdagar är mina favoritdagar. för jag älskar det programmet.

Kommentarer
Postat av: Jen

tack för alla svaren :)

2007-10-24 @ 20:55:24
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0