en uppdatering från helgen.

 
har glömt att skriva igen.

lördagen började med att jag gick till posten och hämtade mina paket. som för övrigt vägde över 8 kg. som jag skulle transportera från posten uppe vid min farmor & farfar hem till oss. smart som jag är så har jag ju inte bytat adress än så jag får släpa på skiten därifrån och hit. trots att det var tungt bestämde jag mig för att jag skulle gå med det hem. (det är inte långt men med tunga grejer är det det) det gick inte. så jag fick ta bussen. en hållplats.
sen gick vi och handlade.
sen på kvällen kom petra, lisen & robban. spelade singstar. och hade skitkul. tack för en underbar kväll mina vänner.

lägger bara upp några bilder. dom andra ligger på bilddagboken.





igår så gjorde vi inte så mycket jag och älsklingen. vi hyrde film och lagade god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0