let's give it a try


japp. tog bort den gamla bloggen för att göra ett försök med en ny. skrev aldrig något i den förra så ska nu försöka bättra mig och börja skriva igen. det kommer säkert inte vara intressant. inte många som kommer läsa. och det kommer inte stå något kul i den. jag ska mest använda den för att "skriva av" mig när jag behöver det.

kan börja med att skriva att jag är trött på allt tjat! tjatet kommer mestadels från min mamma. jag vet att hon bara vill mitt bästa men jag orkar inte lyssna på det när det kommer fram som tjat. prata med mig på något annat sätt istället för jag lyssnar ändå inte. tjatet handlar oftast om: körkortet; att jag ska skärpa mig med det, men jag gör faktiskt så gott jag kan. och så är det det här om jobb. men jag har faktiskt ett jobb på g men jag har inte vågat berätta det för är rädd för att det blir tjat, igen. äsch, palla skriva om detta nu, absolut inget kul ju.

jag är sjuuuukt beroende av Heroes. krånglig, men sjukligt bra serie. I love it.


johan ligger och sover, ska snart gå och väcka honom. han kommer vara supergrinig men det struntar jag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0