shopping...


dagen inleddes med ett träningspass med anna. måste komma igång igen. vill ha min forna, ganska vältränade kropp tillbaka. efter det tog jag mig hemåt och gjorde vid mig. sen kom anna och hämtade mig så åkte vi ut på Väla.
köpte en vit tjocketröja med silvrig text på, och tre sloggi trosor, dom utan sömmar, skitsköna är dom ju.
vi var ju på Ikea också. köpte en multihängare till sjalar och så, skolådor, galgar och en lång krok man hänger längst upp på dörren. mycket nöjd med mina inköp.


nu väntas det bio; Stardust. med johan, petra, lisen, robban & micha (stavas det så?) och jag ska kränga hamburgare på Max innan bian.

image8

ha det gött. ciao.

Kommentarer
Postat av: Petra

IKEA-tönt ;D

2007-10-21 @ 17:05:47
URL: http://spettis.blogg.se
Postat av: anna

haha, I know :D men det är ju en underbar butik.

2007-10-21 @ 17:18:35
URL: http://annamarija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0