lövely.


fan vad jag älskar min nya mobil. inte nog med att den är världens snyggaste, den är världens bästa också.
den är en walkman telefon, så får plats med en hel del låtar. men det bästa av allt är att den har en "träningsfunktion". så den ränkar ut hur många steg man tagit, hur långt man gått och hur många kalorier man förbrännt. så ska man ut och promenera eller löpa så är den ens bästa vän.
mitt tips till er är att har ni en slant över och funderar på en ny mobil, så köp
sony ericsson w580i.

åh vad jag hade velat ta en långpromenad bort till havet nu. bara sitta där och titta ut och sola. men nej, jag ska jobba kväll. börjar en timme tidigare dessutom. palla jobba kväll så ofta som jag gör det. vill jobba morgon/förmiddag nu istället.

ha en bra dag i solen.

Kommentarer
Postat av: anna

fyyyhyyy vad jag hatälskar dig nu gumman! orättvist!

2008-04-23 @ 18:39:50
URL: http://strangerinthesky.blogg.se
Postat av: Malin

fin:)

2008-04-24 @ 19:50:29
URL: http://malinsthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0