men hjälp.


jag fick ett nervöst sammanbrott innan. kunde inte andas, fick frossa, darrade och sprang omkring och letade efter en papperspåse att andas i. dock gick det över rätt fort. kanske berättar jag varför jag fick ett sammanbrott, kanske inte. allt hänger på hur det går. det får jag veta imorgon.

idag är jag en aning övertrött. somnade kl. två inatt. hade då varit vaken i 22 timmar. vaknade tio imorse. kommer lägga mig vid kl. ett inatt och vakna kl. åtta imorgon bitti. för att sedan gå och lägga mig kl. ett den natten också. för att sedan vakna kl. sju av dom jävla byggjobbarna. med andra ord kommer jag vandra omkring som en zombie på tisdag.
att man aldrig ska få sova.

nu väntar jobbet. bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0