ny vecka.


måndag igen. veckorna går fort nu. och det är bara skönt tycker jag.

igår var en mysig dag. hade morgonpasset för första gången. gick bra tycker jag. sen efter jobb träffade jag anna.
vi gick och strosade och åt jättegod glass. när vi lekt färdigt och anna tagit bussen hem så funderade jag på om jag också skulle ta bussen. men icke. jag gick hem. och glad är jag för det. för igår var det så underbart väder.
det var vindstilla, varmt och soligt. så jag gick hem sakta, sakta och lyssnade på fin musik.

nu ska jag snart in till stan. känner att jag måste köpa en ny sjal innan jobbet.
så får det bli. ha det bra idag.

Kommentarer
Postat av: anna

mihi! det var megamysigt igår gumman!

2008-04-14 @ 15:36:41
URL: http://strangerinthesky.blogg.se
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-16 @ 22:42:00
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0