oh happy day.


har varit ledig idag. lovely. eftersom jag inte är riktigt kry så var det ännu mer skönt.
så dagen har spenderats på följande vis. körlektion i förmiddags. första gången jag körde där, bytt trafikskola nämligen. fick glädjande besked om körkortet.
nu är det inte långt kvar.
efter det träffade jag petra. vi gick på stan och kollade. hittade en svart/vit randig långkofta på gina. sen fikade vi. mysigt värre.
när jag kom hem slängdes alla kläder ut från garderober och lådor. fick bort två kassar med kläder som inte används så ofta. och fick ordnat kläderna i garderoben, så det ser riktigt snyggt ut nu.
nu blir det snart lite tv tittande med älsklingen sen sova.

ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Maya

ja de är verkligen underbar :)

2008-04-05 @ 10:42:12
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se
Postat av: Linn

mysigt att kolla på tv med sin kille

2008-04-05 @ 12:58:38
URL: http://jaaml.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0