valborg.


idag är det valborg och jag ska inte fira det ett dugg. ska nämligen jobba kvällen. så det blir en jobbig kväll med att expidera fulla ungdomar. hoppas att det inte blir så mycket av den varan dock. pallar inte det.

har glömt att skriva här nu igen, så får väl göra en liten resumé (stavas det så?)
igår var jag ledig och det var najs. vädret var underbart. tränade på förmiddagen med anna. sen skyndade jag mig hem och duschade och sen stack jag in till stan igen. skulle nämligen ta bussen till ängelholm och hälsa på min vän bumbi (emelie är hennes riktiga namn) som födde två tvillingflickor för 2 ½ månad sedan. så mötte upp henne på stan i ä-holm och gick omkring. sen gick vi hem till henne. så matade vi flickorna. jag var rätt duktig på det ändå.
sen somnade dom båda två i våra famnar. så måste erkänna att jag blev lite sugen på att skaffa barn nu. efter att ha suttit med en söt liten bebis i famnen i flera timmar så är det lätt att förstå. men jag ska vänta något år till. jag vill ha barn men det får vänta lite.
får åka hem till bumbi när moderskänslorna kommer och umgås med henne och flickorna alice & felicia
så när jag kom hem igen till helsingborg så tittade jag och älsklingen på "Guldkompassen". den var inte så jättebra. får en 2:a i betyg. jag missade lite på slutet för jag somnade.

ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0