kakelbyte.


våra kakelplattor hade släppt i köket och var på gränsen att trilla av så nu är här en som byter dom. fick välja mellan matt eller glansigt kakel, så vi tog matt, och det var riktigt fint. störigt bara att jag snart måste iväg och att J är på jobb. gillar nämligen inte att lämna hemmet när här är någon okänd och arbetar. men det ska säkert inte vara några problem.

så ska snart till jobbet. men måste hinna med en tripp till systemet och gina först. ska på tjejkväll ikväll men mina söta arbetskollegor semra & emma så måste köpa lite vin. och så har jag hittat en klänning på gina som jag kaaaanske ska köpa. den är fin men inte alls min stil egentligen men ska testa den igen så får jag se. kanske ska köpa en stickad väst också som jag sett att några bloggare har köpt. men något nytt blir det iallafall.

18 dagar.

ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0