måndag.


idag är jag ledig så har passat på att göra lite ärenden som skulle fixas. har lite mer att göra men får fixa det imorgon och på onsdag. det är riktigt mycket att göra nu inför resan. plus jobb på det. hinner knappt med allt. men det ska nog lösas.

köpte iallafall nytt shampoo idag som ska med på resan. förra året i grekland blev mitt hår aldrig riktigt rent. klor & salt gjorde att håret blev alldeles "gummiaktigt" och konstigt. så nu investerade jag i ett bra, djuprengörande shampoo.
lakmé teknia shampoo extreme cleanse heter det. det låter bra när man läser om det så det ska säkert funka.




ha det gött.

Kommentarer
Postat av: Maya

ne men nu blir jag verkligen jätteglad ska du veta. de värmer att höra :) hoppas du haft en kanon helg

2008-08-18 @ 21:34:09
URL: http://Mayagunnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0