windy.


ja, jäklar vad det har blåsit inatt. trodde att alla blommor och allt på balkongen skulle vara helt förstört, men det har klarat sig bra. ja det är synd att sommaren försvann så snabbt. för det känns ju att hösten är påväg. visst, hösten är mysig men jag hade velat ha sommar ett tag till här i sverige. men jag kommer få lite sommar till snart. om 27 dagar.

ska snart bege mig in till stan. ska jobba. men det blir en tripp på gina tricot först. har förälskat mig i två jack/tröjor (vet inte vad jag ska kalla det) så ska se om dom har dom kvar. har dom det köper jag en av dem. har egentligen inte råd men måste bara ha någon.

blev ingen shopping i göteborg förra måndagen (28/7) förresten. dom andra pallade inte med värmen. först blev jag sur men se försvann det när man fick åka allt och bli glad. lägger upp lite bilder sen någon dag.

ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0