en uppdatering.


har inte haft så mycket tid och ork till att blogga den senaste veckan. har haft massor med kul saker att göra. men nu kommer ett litet uppdateringsinlägg.

min jul var supermysig. en av dom bästa jularna på länge måste jag säga. fick träffat min familj och J:s familj. och så fick jag fler julklappar än vad jag trodde jag skulle få. gott om cash fick jag också. men de ska sparas tänkte jag.
sen så har jag träffat massor av vänner som jag inte träffat på år och dar. och vi har haft skitkul. det är vänner från gamla klassen på gymnasiet som jag träffat bla. vi har börjat planera lite smått att vi ska träffas alla igen nästa månad och äta mat tillsammans och sedan gå ut och festa lite. det kommer bli skitskoj!
nu sitter jag här och det är nyårsafton idag. jag och J ska bara vara hemma och laga trerättersmiddag och drick lite gott till. och tur är nog det att vi ska hålla oss hemma, för jag har nämligen gått och blivit sjuk. är förkyld och har ont i halsen.
hoppas maten smakar något sen bara för det är übergod mat vi ska laga.
jag har varit i malmö och i ängelholm också den senaste veckan. körde dit och det gick bra. det var första gången jag körde lite längre streckor. fast vi körde lite fel när vi skulle hem från malmö, det blev en liten skånetur. fast mer om det en annan dag.

hoppas att ni får en jättetrevlig nyårsafton. för det ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0