lördag.


har varit ute och farit hela dagen idag. lånat mammas bil så har åkt rundor en massa. familia, väla, maxi och så cruisade jag rundor lite. älskar att köra bil.
med bra, hög musik på.

trots att det var smockat med folk på familia och väla så fick jag med mig lite saker hem. hade ett shoppingsug idag så jag fick stilla det med några inköp.

hoppas ni haft en bra dag och får en trevlig kväll.




förvaringslåda från bolagret. hårfärg. silvershampoo. produkter från body shop.



übersnygga jeans från bikbok.
(bilden gör dem inte rättvisa. de är mycket snyggare på.)

Kommentarer
Postat av: T r e t t i o n i o

jeansen ser ut att vara snygga, ska checka in dom!

2008-12-18 @ 22:37:05
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0