tisdag 11:54.


då var det dan före dopperadan. alla klappar är klara utom två. jag och syster ska ner på stan och trängas med alla superstressade själar. fast vi vet vad vi ska köpa så vi kan ta det lugnt.
synd bara att julkänslan inte infunnit sig riktigt än. lite snö hade suttit fint. snälla tomten.


igår fick jag en förtidig julklapp från mig själv. två egentligen. nämligen...




linne från gina tricot...
(linnet är rött med svart text, inte orange med lila text.)




...och dessa underbaringar från la redoute.
hur fina är dom inte.



hoppas ni får en fin dag. och stresse inte för mycket.

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

Tänk att jag kom i håg sen igår kväll vad din blogg va:) trevlig blogg ;) tack för igår! :)

2008-12-28 @ 12:22:26
Postat av: anna

sv ann-sofie:

haha, fan va bra att du kom ihåg det :D tack :)

tack själv vännen :)

2008-12-28 @ 12:35:16
URL: http://annamarija.blogg.se/
Postat av: alexandra svarar

mumms på converse. men ja gillar modellen Light Hi, AS SNYGGA :D



och jag är äntligen tillbaka :D

<3

2009-01-04 @ 20:09:06
URL: http://alexandrajornevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0