boooring.


har varit en sån där halvtråkig men ändå helt okej dag. har städat och tvättat. det man brukar göra på söndagar typ.
är så rastlös. vill bara hitta på något riktigt, riktigt roligt. typ åka iväg någonstans i några dagar. åhhh, bli vår nu så man kan vara ute utan att frysa.

filmen i fredags var... konstig. vissa saker var roliga men vissa saker var bajs. trodde verkligen den skulle vara roligare än den var. men den får ändå 2 av 5.

håller på att klura på min nästa tatuering. är sjukt sugen på en ny nu. har några idéer men är inte helt hundra.
får tänka lite till. vill vara helt säker på vad jag ska göra innan jag gör den.

btw, gillar ni min header som den är nu?


image123

Kommentarer
Postat av: Jonna

din header är väldigt fin!:)

2008-02-03 @ 21:59:02
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

älskar bilden!

2008-02-04 @ 08:46:28
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0