sluta blogga?


känns ibland som att jag vill lägga ner hela skiten. vem pallar läsa mina tråkiga inlägg? är sjukt deppig idag så därför jag känner så.

fan vad livet är jobbigt ibland asså. just nu är det bara skit. sjunker djupare och djupare ner i hålet för varje dag som går. inte långt till botten nu. om det inte händer något bra snart så kommer det bli svårt att ta sig upp.
vill bli glad på insidan igen. att vara det på utsidan är lätt. det är bara att slänga på ett leende. en jävla mask.
känns som att jag inte är mig själv längre. hatar att må såhär. varför ska jag behöva må såhär igen? och jag hatar att J blir lidande. det är han som får stå ut med mig dag ut och dag in. fattar inte hur han orkar. men jag mår inte såhär med vilje. hade helst velat slippa det.

har jag inte redan haft mitt helvete i livet?
tydligen inte....

pratade med petra innan. tack för att du finns. du får mig alltid att må bättre. trots att jag inte sa att jag mådde dåligt så gjorde du ändå så att jag mådde lite bättre.


får väl försöka göra något nu så jag får annat att tänka på. synd att det är så mörkt ute. hade velat ta en promenad för att rensa tankarna lite. har ni några tips på saker man kan göra för att lätta upp en sorgsen själ?

image127






Kommentarer
Postat av: Sara

ojj gumman, vad har hänt????

2008-02-13 @ 18:33:03
URL: http://saramus.blogg.se
Postat av: Sara

Det är ju inte bra gumman!
Jag har själv varit utan ett jobb i 2 månader nu, det är bara steff som jobbar.
Och jag har ingenting att göra om dagarna, då dem flesta av mina vänner jobbar.
MEN du och jag kan inte göra så mkt mer än det vi gör, så söker jobb osv. det är allt vi kan göra, iväntan på att dem ska höra av sig.
Stressa inte upp dig för mkt gumman!!
DU vet att du är super välkommen hit om du vill!!!
hade varit skoj om du hade lust att komma ihelgen!!
middag, snacka skit, och kanske sticka ut och ta några öl elle rnåt!

2008-02-13 @ 19:00:21
URL: http://saramus.blogg.se
Postat av: Sara

p.s. eftersom jag ej ha så mkt att gör om dagarna, så blir jag aldrig trött, så som man blir när man jobbar.
och dåå är jag uppe hela natten, och totalt fuckad dygnsrytm!
Sååå då sitter jag och bloggar hela natten!!
haha!

2008-02-13 @ 19:02:01
URL: http://saramus.blogg.se
Postat av: Sara

haha, ja det kan man verkligen säga!
vi vill väl la för fan också jobba!
Inget skoj att bara sitta hemma och inte ha nånting och göra, man vill ju tjäna ihop pengar!
Jävla fiolk som tror att vi ska vara nöjda som slipper jobbar, och pojkvännen ta hand om oss!
inte alls!
skit är det!
Klart vi ska träffas§ snart!
jag maila över mitt nr på facebook, puss gumms

2008-02-13 @ 22:28:34
URL: http://saramus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0