a little bit better.


mår lite bättre idag, men bara lite. det går i vågor mitt humör. väldiga vågor. igår mådde jag sämre än sämst men idag så är det som sagt lite bättre. sökte till två jobb igårkväll, ska skicka in cv till två vårdboenden sen också, och har kontaktat min handläggare på arbetsförmedlingen om ett möte, så det går framåt iaf.

snart kommer J hem så då ska vi iväg och handla. behöver mat. har nästan inget hemma, och som sagt, jag kan inte leva på luft. även om jag ibland skulle vilja det...

träning ikväll med petra. hur länge sen var det vi tränade egentligen? fööööör längesen. men nu är det nya tag.
beach 2008 ju... ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

tack :)

2008-01-08 @ 20:13:44
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0