dålig uppdatering.


har inte varit så aktiv dom senaste dagarna. men har inte haft mycket att skriva om. det blir bara en massa blahablaha om jobbletande och depp. inget kul att läsa anser jag.

imorgon ska jag och älsk till väla och ikea. mysigt. ska kolla på en ny tv-möbel. vill verkligen ha en ny. så ska dit och mäta och kolla imorgon. har presentkort där på 500 kr så det är najs. har även 600 kr i presenkort på väla och 500 kr på gina. me like!

och kosten går bra. har skött mig nu när det nya året börjat. men imorgon är min ätardag. så jag får äta vad jag vill utom godis, för det ska jag försöka att inte på ett år. har blivit lite för mycket socker nämligen och det har resulterat i viktuppgång. men de kilona ska försvinna. 4 kg ska väck innan juni, helst 5.
det ska gå!

ge mig snö, snälla. jag vill ha snöbollskrig.


image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0