I don't feel so good.


orkar inte dra upp allt här men vill bara "skriva av" mig lite. som ni kanske vet så har jag inget jobb. and it sucks. jag har sökt hur många jobb som helst men inte fått något. måste verkligen hitta något nu, för det går inte att leva på luft. det är sjukt jobbigt att inte ha någon inkomst. förut så har jag alltid kunnat unna mig saker lite ibland, men det går inte nu. det mina pengar kan gå till är enbart till hyra, mat och räkningar. varför ska det vara så svårt att få ett jobb? jag blir så arg. jag måste ha ett nu annars vet jag inte vad jag gör. suck.... jaja, ska inte deppa ner mig totalt. jag har människor kring mig som stödjer mig och som jag kan prata med 24/7. utan dem hade det varit svårt.

fram med det lilla som finns kvar av den positiva sidan nu anna. det behövs. det ordnar sig säkert. det brukar det göra.

image98

Kommentarer
Postat av: Petra

Det löser sig, gumman! Jag lovar!

2008-01-07 @ 21:20:01
URL: http://spettis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0