newsflash.


jag har inte uppdaterat på länge igen. saknat mig? haha.

vad har jag gjort då? i fredags, nothing, hade öppning på jobbet lördagmorgon. när jag slutat så var det födelsedagsfirande/middag hos johans pappa som fyllde 60. var tvungen att sticka tidigt för skulle ju hem och fixa mig inför kvällens bravader, fest hos lisen. var jättetrevligt. det var jag, lisen, anna & louise. drog ner till hampan. sen shakades det viltcardinal.
igår hämtade vi vår nya tv-möbel :D så vi har möblerat om typ hela hemmet.
åh, så fint vi har fått det nu
. me like veeeery much.
på kvällen såg vi "the darjeeling limited" konstig film, fast cool.
idag har jag jobbat. och nu på kvällen mötte jag upp semra på jobbet för att sedan sätta oss på gamla bagattel. hennes kompis kom och vi hade jättetrevligt, massa skratt.
nu sitter jag här och halvkollar på southpark. cartman är för cool.

jätteintressant inlägg jag vet men ville skriva av mig.
ha det bra.


Kommentarer
Postat av: kristin

jag tyckde inte om den filmen..

2008-07-16 @ 19:40:01
URL: http://www.nightlife.se/kristinsverden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0