playan.


senare idag blir det playan fär hela slanten. kan tyvärr inte sticka dit nu för jag ska ha körlektion, suck. men sen, då jävlar ska det badas.

idag börjar helsingborgsfestivalen. i dagarna tre ska det supas, festas och vara allmänt crazy. dock inte jag.
för jag ska jobba sammanlagt 23 timmar fredag & lördag. men på lördagkväll ska jag också vara galen tänkte jag.

tänkte kanske ha ett litet bildregn också om jag pallar. jo, jag pallar, det kommer lite bilder nu.





hebbe, världens sötaste hund.






Kommentarer
Postat av: Anna

hej, maila mig, lite hur du skulle vilja ha den, bilder? eller bara text? färger, mönster?

osv... Kan fixa en på en gång! Kram!

anna[email protected]

2008-07-24 @ 21:12:50
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0