some shöpping.


tiden har gått snabbt sen jag skrev sist och jag har fått massor uträttat. har gjort massor med roliga saker.
pallar inte skriva feta inlägget så ska kanske lägger upp lite bilder imorgon tror jag. men idag har jag iaf träffat petra.
blev en tripp på stan. vi skulle leta utstyrsel till samba-fest som vi ska på på lördag. inte lätt att hitta något måste jag säga. hittade bara två hårspännen med blommor på. vi körde därför ut till väla för att titta där. hittade inte mycket där heller.
men jag fick iaf med mig ett lila nagellack, en grå ögonpenna och dom vackraste shortsen jag sett. testade dem igår, och idag fick dom bli mina. åhhh, jag älskar dom redan. kommer bo i dom hädanefter.

nu snart, tv hela kvällen. crowned, pussycat dolls & project runway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0