grymt trevlig kväll.


kvällen igår var sjukt trevlig. kvällen började med att vi träffades på jobb och hjälpte semra stänga. sen placerade vi oss på hampan och satt där ett bra tag och snacka om allt och alla. dom stängde kl. 01 då drog vi vidare för att se om något annat hade öppet men allt var typ stängt. mötte upp en annan gammal pressbyråare för att sedan köra till mcdonalds och käka lite nattamat. sen skjutsade semra hem mig så kom hem typ 02.30. somnade dock inte förräns det började bli ljust ute typ vid 03.30. så hade riktigt kul igår. kul att lära känna folket utanför jobb också. måste göras om snarast.



huso & emma.



fadde & semra.



semra & jag.



hej närbild.



nattamat.



emma.



emma i sjukt sexiga happy meal - brillor.


nu sitter jag här och väntar in anna. ska slappa och se film. sen måste jag in till jobb och hämta schemat för nästa vecka.
ha det bra alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0