men mu.


nu har jag glömt att skriva på några dagar igen.
var på fest hos lisen i lördags. jättetrevligt var det. orkade dock inte följa med ut. getting old?!
igår var både en bra och en dålig dag. det dåliga vill jag inte berätta om men kan säga att först grät jag som aldrig förr och nu är jag bara så förbannad över skiten. gaahhh, jag kunde haft det nu. suck. och det bra med igår var att jag och anna stack till stranden. åh så mysigt det var. efter några timmar joinade my, alex och alexs lillasyster amanda oss. sen kom min J. fan va mysigt vi hade det. och som vi fjantade oss. hade tång- och sandkrig, grävde ner amanda, kastade boll, brottades i vattnet. kände mig som fem igen.
idag har jag jobbat. hade öppning. sen stack jag och petra till stranden men det blåste för mycket så vi stack till nya maxi istället. nu ikväll ska jag träffa lisen och snacka lite över en glass.

ha det najs.

(rubriken har inget med inlägget att göra btw :P)










(klickbara.)

Kommentarer
Postat av: anna

wiiie vad fina bilder det blev! och en skitbra dag :D i love you honeypie!

2008-06-03 @ 18:37:01
URL: http://strangerinthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0