varför?


det händer bara en massa skit hela tiden och frågan jag ställer är bara, varför? varför ska all skit hända precis hela tiden?
nu har det hänt en fruktansvärd grej. tänker inte berätta vad för det angår bara mig och mina närmaste. men det som hänt har hänt för en i min familj. och jag kan bara säga såhär att om jag någon gång ser denna människa som gjort detta hemska för min familjemedlem så kommer jag döda den jäveln.

är sjukt negativ också. blev det för någon dag sedan. min energi är slut. och det är jobbet som tar all energi. pallar snart inte mer. stressigare jobb får man fan leta efter. men det är bara till att försöka stå ut.

83 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0