rubriker är inte min grej.


varit ledig idag. trevlans.
spenderat dagen med petra och syster. var först på väla med petra. haha, vi testade de nya "it-plaggen" (säger man så?). iaf så testade vi de AA-liknande klänningarna dom har på gina. förberedde oss på att se ut som stoppade korvar men det var inte så farligt ändå. sen testade jag en body tillsammans med en vippig kjol. det var faktiskt snyggt. men när jag stod där i provrummet med bodyn på så höll jag på att garva ihjäl mig, såg ut som en jättebäbis. men med kjolen på var det snyggt. kanske ska slå till på det ändå ;)

och nu i eftermiddags så hade jag så tråkigt så jag ringde syster så tog vi en tur på stan. och nu har jag äntligen inhandlat en body butter från body shop. har velat ha en sån jättelänge så nu köpte jag den. köpte coconut-doften. den doftar ljuvligt.

image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0