and i'm off.


ska alldeles strax sticka in till stan. ska fika med mamma innan jobb. så kommer vara borta från hemmet nu i många timmar. är inte hemma förräns typ över tolv inatt.

var ute på en rask morgonpromenad innan. så varmt det var. shiet. ska börja med promenader nu varje gång jag börjar sent och varje gång jag är ledig. nu är det ju snart bikinidags och vill inte se ut som en fluffig köttbulle då inte. fast skulle kanske börjat tänka på att komma lite mer i form lite tidigare. har iallafall smort in hela kroppen med bus idag. ska göra det någon gång i veckan nu så jag slipper vara så bleeeek. haha, blev kallad blekansikte av en kund igår :P haha, det stämmer ju. jag är skitblek.

ha det najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0