grattis syster.


grattis syster och alex till er förlovning. gulligt. är glad för din skull. men samtidigt är jag avundsjuk. jag och j har varit tillsammans länge nu, och förlovning har det knappt talats om. fast vi har ju inte sagt dom tre orden till varandra än och då kan man ju inte förlova sig. men ja, jag erkänner, jag är avundsjuk. min tre år yngre syster har förlovat sig. jag är mest glad såklart, men kan inte hjälpa att samtidigt vara avundsjuk. tyck att jag är löjlig om ni vill men så är det.

hittade ett ursnyggt linne på väla idag. ett från h&m som kostade ynka 80 spänn. fotar och lägger upp bild imorgon.

nu ska jag sitta uppe och vänta på att j ska komma hem från jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0