i'm back.


nu är jag tillbaka efter mitt blogg-brejk. kände att det var dags att ge er meningslösa inlägg om ingenting igen ;)

så vad har jag gjort den senaste tiden då? inte mycket faktiskt. har blivit sjukt lat och orkar ingenting. men det ska det bli ändring på. i promise.

igår var jag iallafall på väla med älsklingen. fick shoppat lite. köpte även en belöningspresent till mig för att jag varit så duktig och jobbat ihopa en fet lön. yepp, den var riktigt fet denna månaden och jag är sjukt nöjd.

ikväll är det äntligen dags för den stora finalen. eurovision song contest.
heja sverige, heja, heja.

och för första gången i mitt liv har jag tippat, haha. så med chefens hjälp la jag en hundring på vem som ska vinna ikväll.
tog lite olika länder, större chans att vinna då ju ;)

ni får ha en underbar kväll.

Kommentarer
Postat av: sara paulsson

välkommen tillbaka vännen :)

2008-06-05 @ 16:32:22
URL: http://saramus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0