kanske mitt sista inlägg nu på ett tag.


nu far jag strax till jobbet. slutar kl. sju så det är najs. då hinner jag kolla på mina absoluta favoritprogram. top model och lost. tänkte se på top model då kl. nio för det är väl final idag tror jag, så spelar jag in lost och ser det efter.

tänkte även sluta blogga ett tag tror jag. så jävla tråkigt när ingen läser eller kommenterar. visst, min blogg kanske inte är den roligaste men vafan, så jävla tråkigt ändå. så kommer nog inte skriva nu på ett tag. men vi får se, kanske kommer gnistan för att skriva tillbaka. om inte så får ni ha det så bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker inte du ska sluta blogga, jag är inne på din blogg varje dag och läser :)

2008-05-14 @ 13:03:53
Postat av: anna

svar anonym: va roligt :) kommer kanske skriva något inlägg så småningom, men vi får se.

2008-05-16 @ 11:09:33
URL: http://annamarija.blogg.se/
Postat av: Mini

Blogga tjejen! :)

2008-05-22 @ 10:43:58
URL: http://carolinelundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0