looking good.


nu har jag varit ledig i snart tre dagar, och det har varit skönt vill jag lova. imorgon börjar min arbetsvecka, ska jobba fyra dagar i rad.

jag färgade ju håret för inte så länge sedan. gjorde först en avfärgning, sedan färgade jag håret brunt. nu har håret ändrat färg efter tvättar, solvistelse och lite bad. och fan va snyggt det är nu. looking good. real good. passar sjukt bra i det. ska se om jag kan ta någon bra bild och lägga upp.

ska snart bege mig in till stan för att joina petra på hennes jobb. vi ska nämligen köra ut till väla och kolla lite. har egentligen inte råd att shoppa men skit i det. får väl leva på köttbullar och makaroner eller något annat billigt.

ha det gött.

None

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det är lättare chans att bli dagens blogg.. om du GÖR som jag skrivit där!



tvling.html#comment" rel="nofollow">http://sabinadurebrandt.blogg.se/1210687005tvling.html#comment

2008-05-13 @ 16:43:55
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0