sköna maj välkommen till vår bygd igen.


hehe, japp. nu är det första maj. känns helt overkligt att tiden gått så snabbt. nu är det snart sommar :D

och jag vaknade precis. borrnissarna har ledigt idag så vi fick verkligen sova ut. så nu är jag riktigt utvilad.

jaha, hade ni en trevlig valborg igår då? jag jobbade som en liten jävel för det var kunder heeeeela tiden. det var faktiskt inte så många jobbiga igår. trodde det skulle vara värre. kom in en hel del jättetrevliga folk som snackade och önskade trevlig valborg. sånnt uppskattas.

idag blir det en lugn och skön dag. ledig. ska hem till pappa nu kl. ett och hämta en möbel och lite stuff. han ska snart flytta så ska ta hit lite grejer som är mina. sen ikväll ska jag och älskling på bio. igen. och se "Ironman".

ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0