the experiment.


jag håller alltid på att ändra min hårfärg. ena veckan är jag mörk, för att sedan bli ljus. men nu har jag varit röd/mörk brun ett bra tag. och nu när det börjar närma sig sommaren så tänkte jag att det är ju inte så smart att ha rött hår då det kommer blekas och bli skitfult ljusrött. så i lördags gick jag in på kicks för att köpa mig en avfärgning. fick hjälp av en som jobbar där och hon sa att det nog skulle funka och bli bra. så igår slängde jag i avfärgningen. och visst funkade det. blev chockad hur det kunde bli så ljust. från att vara riktigt mörkt så blev det ljusorange, typ morot.
så det var ju så läckert så. kanske inte. efter det slängde jag i en ljusbrun färg. allt det röda försvann, men det blev liiite för mörkt än vad det skulle. men hela grejen var ju att håret skulle bli tillräckligt ljust för att kunna blekas fint i sommar. så hey, nu är jag snart blondin igen. nej vill inte bli så ljus som jag varit men lite ljusare skadar ju inte.


läckert ;)






Kommentarer
Postat av: Petra

åhååå, anna! Var rädd om ditt hår :D

2008-05-05 @ 10:41:07
URL: http://spettis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0