tisdag.


vart en soft dag idag.
kort skoldag var det också. läraren var hemma så vi fick några uppgifter att göra som snabbt blev klara, fick gå hem när man var färdig.

kom hem för en stund sedan efter ett svettigt träningspass. pressade mig själv på löpbandet idag. gick i fem minuter, joggade en stund, sen kutade jag allt vad jag kunde. ska försöka göra det någon gång i veckan för att bygga upp konditionen igen. hade sjuuukt bra kondis i typ tvåan på gymnasiet, var smal och smärt, och nu är jag bara fet och lat. kanske tog i lite där men skulle inte tacka nej till att gå ner några kilon.

nu, mat.




beach 2009, ja tack ;)


Kommentarer
Postat av: anastasia

fattar inte hur man kan ha så fin kropp som hon:D

2008-11-30 @ 15:23:52
URL: http://stacie-l.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0