besöksrekord.


ja idag har det faktiskt varit många som varit inne och kikat på min blogg.
don't know why men jag är skitglad :D
egentligen är det ganska få besökare om man jämför med andra bloggar men för att vara min blogg är det många.
så varför har då så många varit inne på min blogg dom senaste dagarna?
jag vet inte, men ni får gärna säga varför och säg gärna till om ni tycker jag ska uppdatera mer och om vad. har varit inne på att lägga ner bloggen men nu har det blivit kul att skriva igen tack vare er. :)




27 st unika besökare.
50 st sidvisningar.


Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

skön kommentar i kissies blogg :P

2008-10-08 @ 23:48:41
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0