skolstart.


ja idag började jag skolan. kändes konstigt, inte gått i skolan på över två år nu. men det känns bra. var ju bara introduktion idag så resten av veckan kommer det bli lite mera allvar. test imorgon bla :P
om det är någon som undrar så är det restaurangutbildning som jag går. jag ska bli kock är det tänkt.

senare idag blir det nog Ikea med anna. var där i lördags men skadar inte att åka dit idag igen. var sjukt mycket folk där sist så idag blir det nog lite lättare att kolla på grejer.
har hittat ett par ugg-skorDinSko som jag är lite halvt sugen på. fast jag tycker dom är ganska fula. fast ändå ganska söta. fulsöta liksom. men fötterna ser så stora ut. men dom är sjukt sköna. så kanske kommer hem med ett par såna idag.

ha en bra dag.




jag ska bli den nya gordon ramsay ;)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

härligt :) jo de är bara bra

2008-10-06 @ 11:02:23
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

säger du de? då ska jag fortsätta kommentera här gumman! :)

2008-10-06 @ 11:06:51
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0