fredag 17:37.


äntligen helg. skönt med ledighet. fast denna veckan har inte varit särskilt krävande but still. ändå skönt att vara ledig.

igår var jag på utposten med mina fina flickor petra & lisen. vi hade det supermysigt och trevligt. god mat åt vi och vi fick oss ett par rejäla skratt.
idag har jag träffat ann-sofie. vi fikade på mezo sen gick vi på stan. jag hittade en jacka på h&m som jag spanat in men mitt smarta jag hade glömt att föra över pengar till mitt konto så jag fick lägga undan jackan till imorgon.
det var jättetrevligt att umgås med anso idag. kul att vi börjat ses så ofta :)

nu sitter jag här och hostar och hostar. varit sjuk i över en vecka nu. men det börjar bli liiiite bättre men denna hostan asså, it's killing me.

hoppas ni får en trevlig kväll! glöm inte kolla på let's dance. blondinbella är ju med...

Kommentarer
Postat av: anna

lilla fröken! jag tror allt du har smittat mig ;)

2009-01-09 @ 19:44:27
URL: http://strangerinthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0