roadtrip.


idag blir det en roadtrip till malmö med petra. hon skulle lämna in ett skolarbete och så ville hon att jag skulle följa med.
och eftersom jag inte har så mycket att göra idag så kunde jag följa med :) kanske blir en tur på stan också i malmö, vem vet ;)

igår blev det ju också en roadtrip för min del. körde hem till min fina vän emelie i ängelholm. fick pratat en massa, massa. och så blev det mys med hennes underbara babisar (mitt och emelies uttryck) och en massa goda skratt.
blev en tur inom väla igår också. fick köpt mig ett uuuuunderbart nagellack från O.P.I som jag suktat länge efter, princesses rule!. en glasfil (heter det så?), lösögonfranslim, en finfin tröja från cubus och en extern hårddisk.

nej nu måste jag skynda mig. ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0